ادبي ادبي .

ادبي

بررسي عملكرد سايت خدمات ياب (خدمات دوركاري)

آزادكاري خدمات ياب

اگر حرفه خاصي داريد يا به دنبال فردي هستيد كه حرفه مشخصي را داشته باشد، سايت خدمات ياب (khadamatyab.com) بستري را فراهم كرده تا خيلي سريع به هدف خودتون دست پيدا كنيد. در ادامه اين مقاله قصد داريم به معرفي و بررسي سايت خدمات ياب بپردازيم، با ما همراه باشيد…

مقدمه‌اي در رابطه با سايت خدمات ياب

شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه به دنبال فردي متخصص براي انجام يك كار خاص باشيد و ندانيد كه چطور بايد آن فرد متخصص را بيابيد؟ يا شايد شما خودتان در زمينه خاصي متخصص هستيد و تمايل داريد تا قابليت هاي خود يا همان سرويسي كه مي‌توانيد ارائه دهيد را به ديگران معرفي كنيد! انجام هر دو كار مذكور به ساده ترين شكل ممكن و در كوتاه ترين زمان ممكن توسط سايت خدمات ياب امكانپذير است.

سايت خدمات ياب در دسته بندي هاي مختلفي همچون تبليغات و بازاريابي، نويسندگي و ترجمه  ، گرافيك و ديزاين ، وب و  برنامه نويسي ، ساخت انيميشن ، اديت عكس و ويدئو و بسياري ديگر از زمينه هاي ديگر مجموعه عظيمي از متخصصين را به شما معرفي مي‌كند. بدين صورت اگر به فردي با توانايي يا تخصص خاص نياز داشته باشيد، از طريق سايت خدمات ياب مي‌توانيد او را بيابيد. همچنين خودتان هم مي‌توانيد به عنوان يك متخصص در زمينه هاي مختلف از طريق سايت خدمات ياب آماده سرويس دهي به ديگران شويد. خدمات ياب در واقع بستر آنلايني است كه ارتباط مستقيم و سريعي را مابين سرويس دهنده و سرويس گيرنده برقرار مي‌كند و از همه مهمتر آن دو را با يكديگر آشنا خواهد كرد. بنابراين خيلي از افرادي كه سرويس يا خدمات خاصي دارند، با استفاده از سايت خدمات ياب مي‌توانند از مهارت هاي خود كسب درآمد كنند.

چگونه از سايت خدمات ياب استفاده كنيم؟

شما به دو طريق مي‌توانيد از خدمات سايت استفاده كنيد: در روش اول نقش كارفرما را ايفاء مي‌كنيد. در اين روش شما فردي هستيد كه به دنبال يك متخصص در زمينه خاص مي‌گرديد. براي مثال تصور كنيد دنبال فردي هستيد كه بتواند در كوتاه ترين زمان ممكن و با كيفيت مطلوب و البته قيمت مناسب متني را برايتان ترجمه كند. در اين شرايط كافيست كه به دنبال متخصصي باشيد كه سرويس ترجمه در سايت خدمات ياب ارائه مي‌كنند. اما در روش دوم شما نقش سرويس دهنده را ايفاء مي‌كنيد. براي مثال تصور كنيد شما توانايي خوبي در نويسندگي و ترجمه  يا اديت عكس و طراحي لوگو آنلاين يا هر زمينه ديگري داريد. در اين شرايط كافيست كه تخصص خود را در سايت خدمات ياب معرفي كنيد. بدين صورت ساير كاربران قادر به مشاهده آن مي‌شوند و در صورت تمايل و نياز مي‌توانند از طريق همين سايت شما را به عنوان فريلنسر(دوركار) خود انتخاب و پروژه‌اي را به شما واگذار كنند.

چگونه به عنوان فريلنسر (متخصص) در سايت خدمات ياب كار كنيم؟

اما اگر تخصص خاصي داريد يا سرويس و خدمات منحصر به فردي را ارائه مي‌كنيد، مي‌توانيد از طريق سايت خدمات ياب آن سرويس و خدمات را در معرض ديد ساير افراد قرار دهيد و بدين صورت سفارش دريافت و كسب درآمد از دوركاري كنيد. براي انجام اين كار بايد مهارت هايتان را معرفي كنيد و براي هر يك از اين مهارت هايي كه در آن ها تخصص داريد كاره (گزينه ارسال كاره جديد) ايجاد كنيد. كاره در واقع يك كارت است كه مشخصات سرويس يا خدمات شما را ارائه مي‌كند و كارفرماها آن را مشاهده خواهند كرد و از طريق آن مي‌توانند ثبت سفارش را انجام دهند. بعد از ثبت مهارت هاي خودتان و ايجاد كاره بايد نمونه كارهايي را ارسال كنيد تا تاييد شود كه شما توانايي انجام آن كار تخصصي را داريد. بدين صورت ثبت كاره به پايان رسيده و ساير كاربران مي‌توانند تخصص هاي شما را ببينند و در صورت نياز براي تخصص هايتان سفارش ثبت كنند. شما بايد سعي كنيد بعد از ثبت سفارش دقيقا آن را در زمان از پيش تعيين شده براي كارفرما ارسال كنيد. پس اگر يك متخصص هستيد و سرويس خاصي را ارائه مي‌كنيد، سايت خدمات ياب به بهترين شكل ممكن نقش يك دريچه تبليغاتي را برايتان ايفاء خواهد كرد و مشتريان را به شما متصل مي‌كند.

خدمات ياب تا چه اندازه قابل اعتماد است؟

سايت خدمات ياب تمام جوانب امر را در نظر گرفته و كاملا قابل اعتماد است. اين سايت از يك مركز حل اختلاف بهره مي‌برد كه مشكلات احتمالي كارفرما و متخصص در آن مورد بررسي قرار خواهند گرفت. بنابراين اگر مشكلي كارفرما و متخصص ايجاد شود  به راحتي قابل حل خواهد بود. همچنين سايت خدمات ياب ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم انجام صحيح كار را ارائه مي‌كند. اين موضوع بدان معناست كه اگر متخصصي كار شما را به خوبي انجام نداد، مي‌توانيد كل هزينه گروگذاري شده را پس بگيريد. تسويه حساب هم بعد از تكميل پروژه هاي سفارش داده شده در سايت و تاييد آن از سوي هر دو سمت (كارفرما و متخصص) انجام مي‌شود. البته كارفرما بايد بعد از ثبت سفارش، هزينه آن را در سايت گروگذاري كند. اين مبلغ نزد سايت باقي مي‌ماند و بعد از اتمام پروژه و رضايت هر دو طرف به حساب متخصص (فريلنسر) واريز مي‌شود. پس مشكلي هم از نظر پرداخت در خدمات ياب وجود ندارد و از اين نظر هم سايت مذكور كاملا قابل اعتماد است. علاوه بر اين مسائل، خدمات ياب از پشتيباني ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته بهره مي‌برد، يعني شما در هر ساعت از شبانه روز و هر ۷ روز هفته مي‌توانيد با واحد پشتيباني سايت تماس حاصل كنيد و در مورد هر مسئله از آن ها راهنمايي بخواهيد. صميمانه از توجه شما براي مطالعه اين متن تشكر ميكنيم…

خدمات ياب

منبع : خدمات ياب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۱:۱۹ توسط:سنا حسيني موضوع: نظرات (0)