بک لینک -

سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار

 ادبی ادبی .

ادبی

کارت بازرگانی

کارت بازرگانی
Home  کارت بازرگانی
اخذ کارت بازرگانی
امروزه برای یک فعال اقتصادی ، صدور و تمدید کارت بازرگانی فرایند پیچیده و سختی محسوب نمی شود. با استفاده از مدارک معمول که همه بنگاه های اقتصادی به جهت امور جاری خود داشته باشند می توانند کارت بازرگانی دریافت نمایند .
کارت بازرگانی
کارت بازرگانی مجوزی می باشد که اشخاص حقیقی و حقوقی دارنده ی آن، می توانند اقدام به بازرگانی در عرصه واردات و صادرات کالا نمایند . در ثبت سفارش و ترخیص محصولات تا واردات از منطقه های آزاد، حق العمل کاری در گمرک و صادر کردن کالاهای مجاز تنها برای بازرگانانی مجاز است که کارت بازرگانی داشته باشند . هزینه کارت بازرگانی نیز با توجه به تعداد و نوع کالاهای شما متفاوت می باشد .
 
 

 
موارد استفاده کارت بازرگانی
 ثبت نمودن سفارش و ترخیص کالا.
 انجام دادن امور حق العمل کاری در گمرک.
 صادرات محصولات مجاز.
 ثبت برند و علامتهای تجاری لاتین
مزایای داشتن کارت بازرگانی
 نظم دادن به فضای اقتصادی.
 طبقه بندی فعالان اقتصادی از نظر نوع فعالیت اقتصادی از طریق کارت.
کارت بازرگانی موجب اعتبار بین المللی فعالان اقتصادی می شود. هم چون شناسنامه ای برای اعضای اتاق های بازرگانی برای معرفی خود به شرکای داخلی وخارجی است و زبانی شناخته شده است.
تسهیل کسب و کار میان فعالان اقتصادی.
بهره مندی از یارانه صادرات
 ایجاد ارتباطات سازنده میان فعالان اقتصادی در سطح داخلی و بین المللی.
کلید ورود به باشگاه جهانی بازرگانی است.
 
 
 
 
 
مدارک کارت بازرگانی

 
 
مدارک مورد نیاز جهت کارت بازرگانی شرکتی
1. کپی برابر با اصل پشت و رو کارت ملی و شناسنامه مدیرعامل که باید حق امضا شرکت را هم دارا باشد.
2.کپی برابر با اصل پشت و رو کارت پایان خدمت مدیرعامل
3. 1قطعه عکس 4در 6 مدیرعامل
4.کپی برابر با اصل مدارک تحصیلی حداقل دیپلم(در صورت نداشتن مدرک تحصیلی ، یک شخص که دارای کارت بازرگانی می باشد می بایست معرف شما شود)
5.گواهی عدم سو پیشینه مدیرعامل
6.کپی مدارک ثبتب شرکت و روزنامه رسمس تاسیس و تغییرات شرکت و در موضوع شرکت حتما آیتم واردات و صادرات باید قید شده باشد.
7.سرمایه ثبتی شرکت حتما بالای 500 هزار تومان باشد.
8.پیش ثبت نام کد اقتصادی جدید
9.کد اقتصادی 16 رقمی
10.پلمپ دفاتر شرکتی از اداره ثبت شرکت ها
11.پیش ثبت نام ارزش افزوده
12.گواهی تاییدیه مالیاتی
13.گواهی پلمپ بازرگانی به ثبت رسیده در اداره ثبت شرکت ها
14.اجاره نامه هولوگرام دار بنام شرکت به نمایندگی مدیرعامل
15.تاییدیه حساب جاری بنام شرکت که حداقل یکسال از آن گذشته باشد و در صورت نبود

دو مورد از موارد ذیل مورد تایید می باشد:
– مبلغ 20 میلیون تومان تا زمان دریافت کارت در حساب جاری که شرکت متقاضی افتتاح کرده بلوکه شود که این آیتم بصورت ثابت می باشد و یکی از موارد ذیل را نیز باید دارا باشد:
–یک سند مالکیت بنام شخص متقاضی که هر شش دانگ بنام شرکت متقاضی باشد یا یکی از تعضا هیئت مدیره
–گردش حساب جاری شرکت متقاضی باشد یا یکی از تعضا هیئت مدیره حداقل 200میلیون تومان در یک سال اخیر باشد.
 
 
مدارک مورد نیاز جهت کارت بازرگانی شخصی
1. کپی برابر با اصل پشت و رو کارت ملی و شناسنامه
2.کپی برابر با اصل پشت و رو کارت پایان خدمت
3. 1 قطعه عکس 4در 6
4.کپی برابر با اصل مدارک تحصیلی حداقل دیپلم ( در صورت نداشتن مدرک تحصیلی ، یک شخص که دارای کارت بازرگانی می باشد می بایست معرف شما شود )
5.گواهی عدم سو پیشینه
6.پیش ثبت نام کد اقتصادی جدید
7.پیش ثبت نام ارزش افزوده
8.پلمپ دفاتر شخصی در اداره ثبت شرکت ها
9.گواهی پلمپ بازرگانی به ثبت رسیده در اداره ثبت شرکت ها
10.گئاهی تاییدیه مالیاتی
11.اجاره نامه هولوگرام یا سند مالکیت بنام شخص متقاضی به آدرس معرفی شده جهت اخذ کارت بازرگان
12.تاییدیه حساب جاری بنام شخص که حداقل یکسال از آن گذشته باشد و در صورت نبود

دو مورد از موارد ذیل مورد تایید می باشد:
– مبلغ 30 میلیون تومان تا زمان دریافت کارت در حساب جاری که شخص متقاضی افتتاح کرده بلوکه شود که این آیتم بصورت ثابت می باشد و یکی از موارد ذیل را نیز باید دارا باشد:
–یک سند مالکیت بنام شخص متقاضی که هر شش دانگ بنام خود شخص باشد و آدرس معرفی شده بابت کارت باید به همان درس باشد.
–گردش حساب جاری شخص متقاضی حداقل 200میلیون تومان در یک سال اخیر باشد.
 
 
هزینه کارت بازرگانی
همانطور که در ابتدای این مطلب ذکر شد، هزینه کارت بازرگانی بر اساس نوع و تعداد کالاها و یا محصولات متغییر است. در صورت هر گونه مشکل و یا سوال در خصوص هزینه کارت بازرگانی، اخذ کد اقتصادی ، دفاتر پلمپ و غیره با مشاوران حقوقی ثبت بینش تماس حاصل نمایید
 
 
 
ارتباط با ما

 
تماس با ما
راه های ارتباطی : دفتر مرکزی : ۴۴۳۷۸۰۲۱ - ۴۶۰۴۲۴۸۳ شعبه مرکز : ۶۶۹۰۳۴۴۹ - ۶۶۲۰۹۶۱۵ شعبه یک :۸۸۱۷۷۷۱۲ - ۸۸۱۷۷۷۲۹ شعبه دو : ۲۲۸۹۲۰۴۸ - ۲۲۸۴۰۲۳۱ شعبه سه : ۷۷۰۳۶۵۱۶ آدرس : اشرفی – بالاتر از دوم صادقیه – ابتدای جلال – پلاک ۴۳۱ – ط۲ – واحد ۳ {{ vc_btn:title=%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7+%D8%A8%D8%A7+%D9%85%D8%A7&color=pink&align=center&css_animation=fadeInUp&link=url%3Ahttp%253A%252F%252Fwww.bineshsabt.com%252F%2525d8%2525aa%2525d9%252585%2525d8%2525a7%2525d8%2525b3-%2525d8%2525a8%2525d8%2525a7-%2525d9%252585%2525d8%2525a7%252F%7C%7C%7C }}
بیشتر بخوانید
 
 
رتبه بندی
رتبه بندی شرکت ها به جهت آنکه بتوانند با موسسات بزرگ و شرکت های دولتی قرارداد ببندند ، می بایست رتبه مناسب را داشته باشند. در واقع سازمان های بزرگ دولتی با شرکت هایی که رتبه ندارند، وارد معامله نمی شوند. بنابراین تامین مهندس رتبه بندی که در این امور تبحر و دقت لازم را [...]
بیشتر بخوانید
 
 
کد اقتصادی
کد اقتصادی دریافت کد اقتصادی یکی از مهمترین وظایف تجار، شرکت ها و موسسات است. مطابق قانون تجارت تمامی شرکت ها تا دو ماه پس از ثبت شرکت موظف به اخذ کد اقتصادی و انجام امور مالیاتی مربوطه می باشند. پیگیری دریافت این کد دارای اهمیت زیادی می باشد و جهت اموری همچون گرفتن کارت [...]
بیشتر بخوانید
 
 
شرکت رتبه دار
شرکت رتبه دار برای افرادی که فرصت کافی برای ثبت و رتبه بندی شرکت خود را ندارند ، خرید شرکت آماده واگذاری ،‌ می‌تواند مناسب ترین و سریع ترین راه باشد. در این مقاله به مزیت های خرید شرکت رتبه دار و همچنین صحبت درباره قیمت خرید و فروش شرکت رتبه دار خواهیم پرداخت. مزیت [...]
بیشتر بخوانید
 
 
ثبت برند
ثبت برند طبق تبصره 1 قانون ثبت علایم تجاری و اختراعات ، مصوب اول تیر 1310 ، ثبت علامت در ایران اختیاری است. مگر در مواردی که دولت آن را الزامی قرار داده است. اما به علت مزایایی که دارد ، تجار و شرکت های تجاری ترجیح میدهند، علائم خود را ثبت نمایند.  در ادامه به [...]
بیشتر بخوانید
 
 
دفاتر پلمپ
دفتر روزنامه و دفتر کل چیست ؟ همانطور که ذکر شد این دفترها بشکل دفتر کل و روزنامه هستند. دفتر روزنامه، دفتری جهت وارد کردن ریز هزینه ها و سود و زیان بشکل روزانه است . دفتر کل ، دفتری می باشد که درون آن ریز هزینه ها ی دفتر روزنامه بصورت هفتگی درج می [...]


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۱۴:۵۵ توسط:سنا حسینی موضوع: نظرات (0)

شرکت رتبه دار

شرکت رتبه دار
Home  شرکت رتبه دار
شرکت رتبه دار
برای افرادی که فرصت کافی برای ثبت و رتبه بندی شرکت خود را ندارند ، خرید شرکت آماده واگذاری ،‌ می‌تواند مناسب ترین و سریع ترین راه باشد. در این مقاله به مزیت های خرید شرکت رتبه دار و همچنین صحبت درباره قیمت خرید و فروش شرکت رتبه دار خواهیم پرداخت.
 
 

مزیت های شرکت رتبه دار
افرادی که قصد خرید یا فروش این گونه موسسات و شرکت ها را دارند ،

قبل از خرید و فروش خود شرکت و یا خرید و فروش رتبه بندی آن شرکت می بایست اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمایند.

بدین ترتیب بدون صرف هزینه و زمان زیاد به نتیجه دلخواه خود در کسب و کار خواهد رسید.

خرید و فروش شرکتها خصوصا شرکت رتبه دار ، مزیت های بسیاری دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

صرفه‌جویی در زمان بعلت حذف مراحل ثبت شرکت ، دریافت شماره اقتصادی ، گواهی مالیات بر ارزش افزوده و دیگر مراحل ثبتی
استفاده از شهرت و سابقه شرکت به ثبت رسیده
تعلق یافتن تمامی امتیازات شرکت به خریدار (شامل دارایی‌ ، سهام و…) به محض حضور در محضر و انجام مراحل نقل و انتقال
شرکت کردن در مزایده و مناقصه‌ها بدون اتلاف زمان
نیاز به گواهی عدم سو سابقه نمی باشد
خرید شرکت رتبه دار
چنانچه قصد خرید و یا فروش شرکتی که قبلا ثبت شده‌ را دارید و میخواهید برای آن اقدام نمایید ،

رعایت موارد ذیل ضروری می باشد:

توجه به نوع شرکت : شرکت با مسئولیت محدود ، شرکت سهامی عام و…
دقت در پایه‌‌ رتبه شرکت : گرید شرکت
توجه به مواردی از قبیل:  مدت زمان احداث شرکت ، مکان شرکت ، میزان کارکرد آن
اطلاع از آنکه داری کد اقتصادی هست
داشتن یا نداشتن بدهی مالیاتی شرکت
 

 
قیمت خرید و فروش شرکت رتبه دار
برای خرید و فروش یک شرکت رتبه دار نمیتوان قیمت مشخصی را در نظر گرفت.

قیمت شرکت ثبت شده به مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم وابسته است.

قیمت شرکت رتبه دار با قیمت شرکت بدون رتبه بندی بسیار متفاوت است.

قیمت جهت نقل و انتقال شرکت آماده بشکل توافقی و با توجه به نظر خریدار و فروشنده تعیین می شود .
 
 
در صورت اطلاعات بیشتر در خصوص نقل و انتقالات و هزینه خرید و فروش شرکت رتبه دار

و همچنین دیگر مسائل ثبتی و حقوقی از جمله :

ثبت برند ، ثبت تغییرات و دفاتر پلمپ

با کارشناسان و متخصصان بینش ثبت تماس حاصل نمایید. 
 
تماس با ما
 
 
رتبه بندی
 
 
کد اقتصادی
 
 
ثبت برند
 
 
دفاتر پلمپ
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۱۳:۰۰ توسط:سنا حسینی موضوع: نظرات (0)

رتبه بندی

رتبه بندی
Home  رتبه بندی
رتبه بندی
شرکت ها به جهت آنکه بتوانند با موسسات بزرگ و شرکت های دولتی قرارداد ببندند ، می بایست رتبه مناسب را داشته باشند. در واقع سازمان های بزرگ دولتی با شرکت هایی که رتبه ندارند، وارد معامله نمی شوند. بنابراین تامین مهندس رتبه بندی که در این امور تبحر و دقت لازم را دارد برای شرکت لازم است.
 

 
معنی رتبه بندی
یکی از کارهایی که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بر عهده دارد :

رتبه بندی و مشخص کردن صلاحیت دست اندرکاران نظام فنی و اجرایی در داخل کشور می‌باشد.

رتبه بندی در واقع معیاری است که بر طبق قوانین تدوین شده و به ازای احراز شرایط لازم از طرف این نهاد

برای فعالیت شرکتها در نظر گرفته می‌شود.

رتبه بندی شرکت ها در اصل به معنی :

نوعی معیار تشخیص صلاحیت برای بررسی توان مالی و فنی شرکت ها است

که بر اساس قوانین و ضوابط های مصوب هیئت وزیران و سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور صورت می گیرد

تا از طریق این دسته بندی مخاطبین این شرکت ها بتوانند با توجه به نوع پروژه مخاطب خود را به بهترین نحو انتخاب نمایند.

دسته بندی شرکت ها از نظر سازمان فنی و عمران استاندارد :
شرکت هایی که به آن ها پیمانی گفته می شود.

شرکت هایی که به آن ها مشاور گفته می شود.
 
تامین مهندس رتبه بندی
تامین مهندس رتبه بندی و امتیاز آور  :

شرکت هایی که قصد دریافت رتبه پیمانکاری یا اخذ رتبه مشاور را دارند می بایست نیروهای امتیاز آور داشته باشند.

نیروی امتیاز آوردر واقع افراد و مهندسانی هستند که مدارک دانشگاهی در رشته مورد درخواست را دارا هستند.

همچنین این مهندسان می بایست قبلا سابقه کاری در همان حوزه را داشته باشند.

سوابق کاری مهندس امتیاز آور همان ” فعالیت در یک شرکت رتبه دار ” است.  بصورتی که هم نقش اصلی در انجام پروژه ها داشته و هم از طرف شرکت بیمه تامین اجتماعی داشته باشد.

بنابراین شرکتهای جدید که میخواهند گرید دریافت کنند :

مستلزم داشتن حداقل مهندس با سابقه بیمه از شرکت رتبه دار باشند درهیئت مدیره خود باشند.

فواید رتبه بندی شرکت ها
شرکت پیمانکاری برای حضور در مناقصه دولتی باید گواهینامه صلاحیت پیمانکاری داشته باشند.
سرمایه گذار با اطلاع از رتبه بندی موسسات و وضعیت فنی و مالی آن ها می تواند جهت انتخاب شرکت مناسب برای پروژه ها تصمیم بهتری را اخذ نماید.
رتبه بندی شرکت ها در صنعت های مختلف می تواند دید جامعی از شرایط شرکت های گوناگون نسبت به یکدیگر و نقاط ضعف و قوت آن ها باشد.
هر شرکتی برای قراردد با شرکت های بزرگ و  دولتی نیاز به رتبه بندی دارند .  یعنی شرکت ها و ادارات دولتی حق بستن قرار داد با شرکت هایی که رتبه بندی نشده اند را ندارند.
 
 

مهندس رتبه بندی
به جهت آنکه بتوانید رتبه پیمانکاری در یک رشته را بگیرید می بایست :

یک نفر مهندس امتیاز آور با 7 سال سابقه بیمه که 36 ماه اخیر آن را طی مدت 4 سال آخرگرفته باشد ، در هیئت مدیره خود در شرکت باشید.
نکته :

درصورتیکه شرکت درخواست کننده دریافت رتبه پیمانکاری در دو رشته باشد :

وجود دو مهندس امتیاز آور با دو رشته درخواست شده با حداقل 3 سال سابقه بیمه لازم است.

جهت تامین مهندس رتبه دار با ما تماس بگیرید .

برخی مدارک جهت کسب رتبه بندی
کد اقتصادی
تصویر شناسنامه به انضام توضیحات آن
آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی
فتوکپی هر دو طرف کارت ملی
کپی مدارک تحصیلی
کپی کارت پایان خدمت نظام وظیفه
مهر شرکت
 
تماس با ما
 
 
کد اقتصادی
 
 
شرکت رتبه دار
 
 
ثبت برند
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۱۱:۴۳ توسط:سنا حسینی موضوع: نظرات (0)

ثبت تغییرات

ثبت تغییرات
Home  ثبت تغییرات
ثبت تغییرات
 

تغییرات پس از ثبت شرکت
صاحبان شرکت های ثبت شده، ممکن است پس از ثبت به دلایل مختلف تصمیم بر تغییراتی در مواردی از اساسنامه و یا هر مورد دیگری بگیرند. نحوه ثبت تغییرات شرکت و هزینه ثبت تغییرات موضوع مورد بحث این مقاله ی ثبت بینش می باشد. از اینکه با ما همراه می شوید بسیار خرسندیم. این تغییرات و تصمیمات می بایست حتما به ثبت برسند. در ثبت تغییرات ، مراتب به اطلاع اداره ی ثبت شرکت ها خواهد رسید و در ذیل ثبت اولیه به ثبت رسیده آگهی می شود.
 
 
 

انواع تغییرات شرکت
-تغییرنام شرکت
-تغییر موضوع فعالیت
-تغییر نشانی
-افزایش یا کاهش سهام یا سرمایه
-تبدیل سهام به بی نام و بانام
-تغییر در تعداد مدیران شرکت
-تغییر در حقوق نوع خاصی از سهام
-تمدید هیئت مدیره بازرسین
-ورود و خروج در مسئولیت محدود
-تغییر تابعیت شرکت
-اصلاحات ماده اساسنامه ( حق امضا – تعداد اعضای هیئت مدیره – تصویب اساسنامه جدید و…)
در تمامی موارد ذکر شده ثبت تغییرات الزامی می باشد.

 
 
نحوه ثبت تغییرات شرکت
1-تحویل کار پس از انعقاد قرارداد توسط واحد حسابداری در اکسل
2- تماس با مشتری در صورت شلوغ بودن بین یک ربع تا ۲۰ دقیقه زمان دارید برای تماس با مشتری برای معرفی خود و دریافت مدارک مورد نیاز تغییرات
3- مدارک مورد نیاز
4- پس از دریافت مدارک ، جهت اطمینان از آخرین تغییرات شرکت از پایگاه اینترنتی روزنامه رسمی به قسمت آگهی های قانونی رفته و با استفاده از شماره ثبت شرکت ، اطلاعات را استخراج می کنیم.
5- پر کردن فرم مهربان ارجمند با توجه به نوع درخواست مشتری و اطلاعات به دست آمده
6-تنظیم صورتجلسه با توجه به فرم مهربان ارجمند و چک کردن کد ملی افراد از روی مدارک شناسایی
7-بعد از تنظیم و فرستادن صورتجلسات برای مشتری و تاکید کردن بر اینکه مشتری با دقت صورتجلسه را بخواند و در صورت تایید از هر صورتجلسه ۳ نسخه کپی گرفته شود و توسط افرادی که اسمشان در صورتجلسه است به امضا برسد.
8- پیگیری کردن جهت اینکه صورتجلسات و امضاهای لازمه انجام پذیرفته یا خیر

نکته
*در صورت به امضا رسیدن، نخست باید بررسی که وکیل قانونی برای آن درنظر گرفته شه یا خیر
*چنانچه شرکت در شهرستان باشد وکیل لازم ندارد. اگر شرکت در تهران باشد وکیل نیاز دارد.
9-پس از چک شدن وکالت نامه مهربان ارجمند + تاییدیه صورتجلسه + پوشه زرد رنگ به نشانی پستی متقاضی ارسال می گردد. متقاضی می بایست آنرا امضا نماید. این نکته قابل توجه است که حتما می بایست وکالتنامه را یکی از سهامداران امضا کند.
10-در صورت تکمیل مدارک ، در سامانه ir . sherkata رسید زده می شود. سپس به اداره ثبت شرکتها ارسال می گردد.
11-پس از پست ، از طریق شماره پیگیری که سامانه در هنگام رسید زدن داده است ، بررسی می کنیم که کار تا چه مراحلی طی شده است.
12- چنانچه کار آگهی شده بود حتما پیشنویس آگهی را با صورتجلسه چک میکنیم. سپس برای وکیل ارسال میکنیم، تا مهر برجسته به دست ما برسد.
13- بعد از ارسال مهر برجسته ، در واقع کار به اتمام رسیده است.
14-چنانچه در طی مراحل ، نقصی وجود داشته باشد و یا به هر دلیلی رد شود، می بایست رفع نقص صورت گرفته و مجدد به اداره ارسال شود.
 
 
 
مدارک لازم به منظور ثبت تغییرات شرکت
 
کپی اوراق ثبتی
ارائه لیست آخرین سهامداران و میزان سهم سهامداران
کپی شناسنامه و کارت ملی همه اعضا و سهامداران
کپی از کلیه آگهی های تغییرات انجام شده و به ثبت رسیده
طبق دستورالعمل اداره ثبت شرکت ها ، شرکت موظف است قبل از اقدام به تغییرات جدید ، آخرین تغییرات انجام شده را در روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار درج نموده باشد.
روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار آخرین تغییرات شرکت

 
 
در این بخش به مراحل و مراتب ثبت تغییرات برخی از تغییرات رایج شرکت ها اشاره می کنیم
 
مراحل ثبت تغییرات نام شرکت با مسئولیت محدود
_ تشکیل دادن مجمع عمومی فوق العاده.
_ تنظیم صورت جلسه و امضای همه شرکا با قید مقدار سهام در شرکت.
_ انتخاب اسامی اعضای هیأت ناظر در صورتجلسه چنانچه تعداد شرکا بیشتر از 12 عضو باشد.
_ امضای صورت جلسه توسط هیأت ناظر.
_ مراجعه ی یکی از شرکا یا نماینده قانونی شرکت به واحد تعیین نام اداره پس از یک ماه.
_ به ثبت رسیدن آگهی پس از تعیین اسم و اخذ موافقت مسئول مربوطه.
مراحل ثبت تغییرات نام در یک شرکت سهامی خاص
_ تشکیل دادن مجمع عمومی فوق العاده.
_ تنظیم صورت جلسه و امضای هیأت رئیسه.
_ انجام تشریفات دعوت بر طبق اساسنامه شرکت و قانون تجارت .
_ ارائه اصل صورت جلسه و لیست اسامی دارندگان سهام حاضر و با امضای آن ها به اداره ثبت شرکت ها .
_ پرداخت حق ثبت تغییرات نام و ارائه فیش به اداره ثبت شرکت ها.
_ تحویل نسخه اصلی روزنامه ی شامل آگهی دعوت و مجوز دریافت گردیده به اداره ثبت شرکت ها.
_ تأیید نمودن اسم انتخاب شده از طرف مسئول تعیین نام اداره ثبت شرکت ها پس از تحویل مدارک.
 
هزینه ثبت تغییرات
۱- نوع تغییرات شرکت معین کننده تعداد صورت جلسه ها و هزینه ثبت تغییرات شرکت است.

تنظیم نمودن هر صورت جلسه و ثبت کردن آن در پایگاه اینترنتی و پیگیری تا حصول پیش نویس آگهی با توجه به سیاستهای قیمت گذاری مراکز ثبتی متفاوت است.

اما بصورت معمول حدود ۳۰۰ الی ۴۵۰ هزار تومان به بالا می باشد.

۲- هزینه روزنامه رسمی تغییرات شرکت که بصورت میانگین ۸۰ هزار تومان است.
 
 
 
جهت مشاوره رایگان و یا استعلام قیمت در خصوص انواع تغییرات ثبتی ، کارت بازرگانی ، کد اقتصادی

و سایر خدمات حقوقی و ثبتی با متخصصان موسسه ثبت بینش تماس حاصل نمایید.
 
تماس با ما
 
 
رتبه بندی
 
 
کد اقتصادی
 
 
شرکت رتبه دار
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۱۰:۲۸ توسط:سنا حسینی موضوع: نظرات (0)

ثبت برند

ثبت برند
Home  ثبت برند
ثبت برند
طبق تبصره 1 قانون ثبت علایم تجاری و اختراعات ، مصوب اول تیر 1310 ، ثبت علامت در ایران اختیاری است. مگر در مواردی که دولت آن را الزامی قرار داده است. اما به علت مزایایی که دارد ، تجار و شرکت های تجاری ترجیح میدهند، علائم خود را ثبت نمایند.  در ادامه به نکات مهمی در خصوص تعریف و قوانین علامت تجاری و همچنین استعلام ثبت برند اشاره خواهیم کرد. در خصوص هزینه ثبت برند نیز با ثبت بینش تماس حاصل نمایید.
 

 
برند چیست
برند یا نشانه یا علامت تجاری با هدف متمایز کردن کالا و خدمات شما ،

با کالا و خدمات سایر رقبای شما بکار گرفته می شود.

در کشور ما این کلمه به خدمت و یا محصولی گفته می شود که

اعتبار و جایگاه اجتماعی داشته باشد.

در واقع برند های دلخواه آن هایی هستند که به مراتب دارای

وجه و قدرت اجتماعی بالاتری بوده و افراد نسبت به آن ها حس اعتماد داشته باشند.

نخستین گام در تجارت اعتماد است و علامت تجاری به وسیله برند سازی

به این اعتماد در تجارت تعهد و شتاب می بخشد.

طبق قانون تنها در صورت ثبت برند و علائم تجاری،

شخص و یا شرکت حق انحصاری به دست می آورد

که توسط آن می‌تواند از عرضه و پخش اجناس مشابه به وسیله افراد دیگر

تحت علائم تجاری که عین یا به طریق گمراه کننده‌ای مشابه علامت تجاری شما

هستند جلوگیری نماید.

قوانین و ممنوعیت های ثبت برند
ثبت برند تجاری با توجه به قوانین هرمکانی شرایط و محدودیت های خاص خودش را دارد
واژه های انتخابی عام و توصیفی نباشند .
خلاف نظم عمومی و اخلاق و گمراه کننده نباشد .
تشخیص کالاها یا خدمات تولید شده از کالاها و خدمات تولید شده ی دیگر امکان پذیر نباشد.
از نظر خصوصیات و شرایط جغرافیایی مراکز تجاری و عموم را گمراه نکند.
مانند آن یا مشابه وجود نداشته باشد.
برای ثبت برند تاریخ تقاضای ثبت آن هم بسیار مهم است.اگر یک برند تجاری هم زمان دو متقاضی برای ثبت داشته باشد متقاضی ای که تاریخ تقاضای آن ارجعیت داشته باشد اجازه ی به ثبت رساندن آن را دارد.
استعلام ثبت برند
به دلیل تنوع برندهای ثبت شده در ایران و خارج از ایران برای ثبت علامت تجاری لازم است که قبل از ثبت، استعلام صورت پذیرد.

به این صورت به متقاضی میزان درصد تایید علامت مورد نظراعلام می گردد و او می تواند از اسامی ، طرح ها و شکل های برندهایی که قبلا به ثبت رسیده به همراه نوع کالا یا خدمات و طبقه ی ثبت شده در آن اطلاع پیدا کند.

این امر همچنین صرفه جویی در زمان و هزینه به دلیل عدم رد برند را بدنبال خواهد داشت.
 

 
مراحل ثبت برند
شروع کار ←  انعقاد قرارداد ← وارد کردن اطلاعات در اکسل ← تماس با مشتری جهت معرفی ←  دریافت مدارک از مشتری ←

ثبت اطلاعات در سامانه ← گرفتن گواهی امضا از مشتری جهت تایید حساب کاربری ←  چک شدن اظهارنامه توسط چهار کارشناس ←

در صورت اخطار نشابه باید مجدد از مشتری نام جدید گرفته شود و مجدد اظهارنامه زده شود ← به غیر از اخطار تشابه بقیه ی اخطار ها

تا ۳۰ روز پس از تاریخ اخطار باید رفع اخطار شود. در صورت عدم رفع اخطار پس از ۳۰ روز میشود در سامانه یک بار استمهال زد.

استمهال به معنی گرفتن مجدد وفت ۳۰ روزه جهت رفع اخطار می باشد ←  در صورت تایید چهار کارشناس رسیدن به مرحله ی پیش نویس آگهی ←

  مراجعه حضوری به اداره به همراه مشتری جهت تشکیل پرونده ی فیزیکی ←  پرداخت روزنامه اول از تاریخ پیش نویس آگهی ۱ الی ۳۰ روز فرصت

برای پرداخت روزنامه اول می باشد. در صورت عدم پرداخت روزنامه پس از ۲ روز میشود در سامانه یک بار استمهال زد. ←  پرداخت حق الثبت ←

پرداخت روزنامه دوم ۱۰ روز پس از تاریخ پرداخت حق الثبت مراجعه حضوری به اداره به همراه مشتری جهت گرفتن سند←

  تحویل سند به حسابداری جهت تسویه ←  پایان کار
 
مدارک مورد نیاز
 
مدارک مورد نیاز جهت علامت تجاری شرکتی :
کپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل همه اعضا
نمونه علامت درخواستی 10 عدد ، 6 در 6 سانت
روزنامه ثبتی یا آگهی روزنامه تغییرات شرکت برابر اصل
جواز کسب یا پروانه بهره برداری یا جواز تولید یا جواز تاسیس جوایز صنایع
درصورتیکه حرفی لاتین باشد کارت بازرگانی نیاز است
مدارک مورد نیاز جهت علامت تجاری شخصی :
کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی برابر اصل
نمونه علامت درخواستی 10 عدد 6 در 6 سانت
جواز کسب یا پروانه بهره برداری یا جواز تولید یا جواز صنایع یا جواز تاسیس برابر اصل
درصورتیکه علامت لاتین باشد کارت بازرگانی لازم است
 
هزینه ثبت برند
بخشی از هزینه ثبت برند به قسمت پرداختی های دولتی و فیش های واریزی مربوط می شود.

مثلا هزینه ثبت اظهارنامه برند  که با توجه به حقیقی یا حقوقی بودن آن متغییر می باشد.

تعداد کالاها یا محصولات درخواستی و طبقات مورد تقاضا نیز در میزان این هزینه تاثیرگذار هستند.

هزینه دیگر مربوط به مرحله بعد از تایید اظهارنامه و آگهی نوبت اول است.

قابل ذکر است که تاخیر در تادیه هزینه آگهی روزنامه رسمی نوبت اول باعث رد شدن برند می شود.

هزینه دیگر در خصوص روزنامه رسمی دوم است که بعد از 30 روز که از تایید آگهی نوبت دوم گذشت، صورت می گیرد.
 
 
متخصصان، مشاوران و کادر باتجربه و زبده موسسه ثبت بینش

همواره در خدمت شما متقاضیان گرامی در خصوص تمامی مسائل حقوقی ثبتی از قبیل :

ثبت شرکت ، شرکت رتبه دار ، دفاترپلمپ ، کد اقتصادی ، ثبت تغییرات و … خواهند بود.
 
 
تماس با ما
 
 
رتبه بندی
 
 
کد اقتصادی
 
 
شرکت رتبه دار
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۸:۵۹ توسط:سنا حسینی موضوع: نظرات (0)

ثبت شرکت

ثبت شرکت
Home  ثبت شرکت

ثبت شرکت
در مطلب پیش رو نحوه ثبت شرکت ، مراحل ثبت شرکت و همچنین هزینه ثبت شرکت را عنوان می داریم.
شرکت ها از 2 یا چند موسس ، شریک یا صاحبان سهام با هدف هایی خاص و مشترک تشکیل می شوند و به فعالیت های تجاری، فرهنگی و اجتماعی می پردازند. شرکت ها انواع مختلفی دارند که مطابق اساسنامه و همچنین براساس نوع آن، سود حاصل شده میان اعضا تقسیم می گردد.

انواع شرکت
همانگونه که عنوان گردید شرکت ها انواع مختلفی دارند. چند مورد از انواع شرکت در ایران بصورت زیر می باشد:
سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، مختلط سهامی، نسبی، تعاونی، تضامنی، غیرسهامی، دانش بنیان و…

قابل ذکر است که هزینه ثبت شرکت ها برای هر کدام از موارد بالا متفاوت است.
 
 
 
 
ملزومات ثبت شرکت بصورت زیر می باشند :
 
مدارک لازم
تهیه اظهارنامه در دو نسخه
– تهیه اساسنامه در دو نسخه
– تکمیل نمودن فرم تعیین نام به ترتیب اولویت نام های پیشنهادی و نیز قبض واریزی.
– اصل گواهی بانکی مبنی بر تادیه سرمایه تعهدی که حداقل 35 درصد سرمایه می باشد همراه با فیش واریزی.
– اصل جواز فعالیت از مراجع مربوطه درصورتیکه ثبت موضوع به مجوز نیاز داشته باشد.
– کپی برابر اصل مدارک احراز هویت صاحبان سهام، مدیران و بازرسین
– اصل گواهی عدم سو سابقه اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و بازرسین
– صورت جلسه مجمع عمومی موسسین (دو نسخه)
– صورت جلسه هیات مدیره تکمیل گردیده (دو نسخه)
– اصل وکالت نامه وکیل دادگستری( اگر ثبت شرکت توسط نمایند قانونی شرکت انجام گرفته باشد.)
نام شرکت
جهت ثبت شرکت انتخاب نامی که دارای ویژگی های زیر باشد الزامی است:
_ اسم انتخاب شده ریشه فارسی داشته باشد.
_ پیش از این به ثبت نرسیده باشد.
_ از نام های خاص نباشد .
_ حداقل 3 سیلابی باشد.
_ لاتین نباشد.
_ بر خلاف شئونات اسلامی و نظم عمومی نباشد.
 
 
مراحل ثبت شرکت
_مراجعه به پایگاه اینترنتی اداره کل ثبت شرکت ها و ثبت نام در سامانه irsherkat.ssaa.ir و تکمیل فرم های مربوطه.
۱ – در فرم مختص به نام و شخص حقوقی به ترتیب اولویت 5 نام انتخابی را وارد نمایید.
۲ – مدت زمان و همچنین موضوع فعالیت و آدرس شرکت سرمایه شرکت قید گردد.
۳ – تعیین سمت و نام شرکا و سهام هر یک.
۴ –  چنانچه شرکت دارای شعبه باشد معرفی مشخصات شعبه.
۵ –  بعد از تایید شدن اطلاعات می بایست اساسنامه و شرکت نامه در سایت بارگذاری شود.
۶ – پس از طی این مراحل باید منتظر باشید تا اداره ثبت شرکت ها از شما بخواهد مدارک را برای آن ها ارسال نمایید.
۷ – بعد از تایید مدارک، شماره ثبت شرکت به شما داده می شود. حال باید آگهی ثبت شرکت را در روزنامه رسمی به چاپ برسانید . قابل ذکر است که در آگهی می بایست اطلاعاتی درباره نام شرکت، نوع فعالیت مدت و اطلاعاتی از این قبیل مطرح گردد.
 
 
 
 
هزینه ثبت شرکت
همانطور که عنوان شد ، هزینه ثبت شرکت برای هر یک از انواع شرکت متفاوت است. ولیکن مواردی را که باعث تفاوت هزینه در ثبت شرکت ها می شود را در زیر عنوان می داریم :

☚ هزینه تعیین نام

☚ هزینه پستی ثبت شرکت

☚ هزینه حق الثبت

☚ هزینه درج در روزنامه محلی

☚ هزینه پاکت ، پوشه و دیگر متعلقات پرونده

☚ هزینه روزنامه رسمی کل کشور

☚ هزینه پلمپ دفاتر تجاری

☚ هزینه تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی
 
 
 
 
جهت اطلاع از هزینه های دقیق ثبت شرکت و دیگر مباحث مربوطه با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.
همچنین شما را به مطالعه ی مقالات ثبت برند ، اخذ کد اقتصادی ، اخذ کارت بازرگانی دعوت می کنیم.

 
تماس با ما
 
 
رتبه بندی
 
 
کد اقتصادی
 
 
شرکت رتبه دار
 
 
ثبت برند
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۷:۱۴ توسط:سنا حسینی موضوع: نظرات (0)

دستگاه لیزر فیزیوتراپی

دستگاه لیزر
 
Sort by
36

لیزر سرد Vityaz مدل ACT-01
اطلاعات بیشتر

دستگاه لیزر اسکنر
تومان10,339,000
افزودن به سبد خرید

دستگاه لیزر UNIX L600
تومان13,529,000
افزودن به سبد خرید

پروب خوشه ای ( کلاستر )
تومان9,129,000
افزودن به سبد خرید
Sort by
36
 
دستگاه لیزر
دستگاه لیزر فیزیوتراپی در لیزر درمانی کاربرد دارد و لیزر درمانی یکی از درمان

های مربوط به توانبخشی و فیزیوتراپی می باشد که به صورت لیزر کم توان

و لیزر پر توان قابل استفاده است . در دستگاه لیزر از پرتوهای پر انرژی لیزر استفاده

می شود. انرژی این پرتوها به بافت های آسیب دیده منتقل می شود که این انرژی قابل کنترل است.

در این دستگاه فیزیوتراپی طول موج این پرتوها توسط پزشک کنترل می شود و به بافت آسیب دیده وارد

شده و سبب ایجاد ضربه به این بافت می گردد. در نتیجه این نور در سلول ها تحریک ایجاد

می کند و با فراهم کردن سوخت اصلی سلول آسیب دیده سبب ترمیم آنها می گردد. در

دستگاه لیزر فیزیوتراپی ، لیزر پر توان قدرت بسیار بیشتری از لیزر کم توان دارد و عمق نفوذ

آنها نسبت به لیزرهای کم توان بیشتر است. لیزر پر توان بیشتر برای جراحی بسته کاربرد

دارند، بخصوص برای ستون فقرات و دیسک کمر. لیزرپرتوان همچنین برای تنگی کانال نخاعی

و فتق دیسک به کار می روند برای اینکه به عمق نفوذ بیشتری نیاز است. در روش لیزر کم توان ،

پرتوهای لیزر مدتی بر روی ناحیه آسیب دیده قرار داده می شود و تا عمق دو الی پنج سانتی متری

پوست نفوذ کرده و توسط سلول جذب می شود که در نتیجه سبب کاهش درد و تسریع روند

بهبودی بیماری می گردد.

استفاده از دستگاه لیزر فیزیوتراپی و لیزر درمانی یک روش جدید در پزشکی است که بدون درد

انجام می پذیرد و دارای اثرات درمانی خوبی است.

برای خرید دستگاه لیزر فیزیوتراپی با ما تماس بگیرید.

کاربرد دستگاه لیزر فیزیوتراپی
بهبود خار پاشنه
بهبود کمر درد
بهبود آرتروز گردن و زانو
درمان التهابات دیسک کمر و گردن
تسریع در ترمیم زخم
آسیب های عصبی
بهبود شانه یخ زده
بهبود پیچ خوردگی مفاصل
تونل تارسال
ترمیم اعصاب محیطی
درمان درد سیاتیک
تنگی کانال نخاعی
فتق دیسک
تاندونیت شانه
بورسیت
پیچ خوردگی مفاصل
سر درد های میگرنی
درد کف پا و پاشنه
آرتریت روماتوئید
بیماری پارکینسون
آسیب بافت نرم
بیماری های پوستی
دکرون مچ دست
گرفتگی عضلات
زونا
شما می توانید برای خرید دستگاه لیزر فیزیوتراپی و اطلاع از قیمت دستگاه لیزر فیزیوتراپی

و دیگر تجهیزات شامل ترکشن ، التراسوند ، شاک ویو و استیمولاتور همچنین برای به دست آوردن پاسخ سوالات خود

به وبسایت ما مراجعه کرده و در صورت نیاز با شماره های درج شده تماس بگیرید .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۵:۵۶ توسط:سنا حسینی موضوع: نظرات (0)

دستگاه شاک ویو

خانه » محصولات » شاک ویو


شاک ویو
 
Sort by
36

دستگاه فیزیوتراپی شاک ویوو SW 700 ( با ترالی مشکی )
اطلاعات بیشتر

دستگاه فیزیوتراپی شاک ویو SW 700 ( با ترالی مشکی )
تومان35,899,000
افزودن به سبد خرید

دستگاه فیزیوتراپی شاک ویو SW 700 ( با ترالی سفید )
تومان31,899,000
افزودن به سبد خرید
Sort by
36
 
شاک ویو
شاک ویو یک روش در درمان های فیزیوتراپی است که یکی از موارد کاربردی آن مانند روش

استیمولاتور در کاهش درد عضلانی بیماران می باشد. در این روش با استفاده از امواج صوتی

بسیار سریع و کوتاه و انتشار این امواج در بدن موجب افزایش سوخت و ساز و افزایش خون رسانی

در منطقه مورد نظر می گردد، که همین امر سبب بهبود سریع و کاهش درد می شود. انتشار

امواج پر انرژی ( شاک ویو ) به داخل بدن از طریق پوست صورت می گیرد. در این روش همچنین

ضربه هایی به بافت های بدن در نقاط آسیب دیده وارد می شود که این ضربه ها دارای انرژی

زیادی هستند و سبب می شوند که بهبودی بافت ها با سرعت بالاتری انجام پذیرد. روند درمان

ممکن است یک جلسه باشد و یا تا چند جلسه ادامه پیدا کند. شاک ویو یک روش درمانی جدید

است که تا کنون بسیار موثر عمل کرده است.

در این روش درمانی همانند روش کار با التراسوند ابتدا ژل مخصوصی بر روی پوست قرار داده

شده و مالیده می شود. سپس پروب دستگاه شاک ویو بر روی پوست قرار می گیرد. اگر از امواج

پرانرژی استفاه شود سبب احساس درد در ناحیه مورد نظر می گردد. بنابراین از روش بی حسی

موضعی استفاده می شود.

موارد درمان با شاک ویو
کاهش درد
افزایش سریع بهبودی بیمار
کمک به رشد بافت و عروق خونی جدید
بهبود درد کمر، زانو، پاشنه پا، شانه، گردن، لگن، کف پا، جلوی زانو
تسریع روند بهبودی استخوان شکسته
بهبود گرفتگی عضلانی
بهبود زخم پای افراد دیابتی
در روند درمان شانه یخ زده
بهبود التهاب مفاصل
کمک به ترشح مواد شیمیایی در سلول ها
نقاط ماشه ای
التهاب تاندون آشیل
التهاب تاندون پاتلا
شما می توانید برای خرید دستگاه شاک ویو فیزیوتراپی و اطلاع از قیمت دستگاه شاک ویو فیزیوتراپی

و دیگر تجهیزات فیزیواراپی و همچنین برای به دست آوردن پاسخ سوالات خود

به وبسایت ما مراجعه کرده و در صورت نیاز با شماره های درج شده تماس بگیرید .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۴:۳۷ توسط:سنا حسینی موضوع: نظرات (0)

دستگاه ترکشن

ترکشن
 
Sort by
36

دستگاه فیزیوتراپی ترکشن POWER TRACKMED 110
تومان11,549,000
افزودن به سبد خرید
Sort by
36
 
ترکشن
ترکشن یکی از روش های درمانی فیزیوتراپی می باشد که نام دیگر آن کشش ستون فقرات

است. در این روش درمانی با کمک این دستگاه فیزیوتراپی به دو استخوان متصل به هم نیرو

وارد می شود، در نتیجه این عمل دو استخوان مقداری از هم فاصله می گیرند و بین آنها فضا

ایجاد می شود و در نتیجه این عمل عبور اعصاب به سهولت انجام می پذیرد و مانع از ایجاد

التهاب می گردد. بنابراین جریان خون در نواحی مورد نظر افزایش می یابد و اکسیژن در

ناحیه مورد نظر گردش می یابد. با ایجاد فاصله بین مهره ها به دیسک های ستون فقرات فشار

کمتری ایجاد می شود و در نتیجه سبب بهبود درد بیمار می گردد. در این روش با کمک

دستگاه ترکشن فیزیوتراپی ستون فقرات در خلاف جهت دچار کشش می شود که منجر به تغییر

موقعیت آسیب دیدگی می گردد. سر بیمار نیز توسط یکسری ابزار کنترل می شود و ثابت

نگه داشته می شود. در سیستم های کامپیوتری زاویه کشش به صورت اتوماتیک تنظیم می شود.

ابتدا دستگاه ترکشن فیزیوتراپی برای فشار کم شروع به کار می کند و سپس فشار افزایش

می یابد. طراحی این دستگاه به گونه ای است که مانع ایجاد فشار بر روی ستون فقرات می گردد.

دستگاه ترکشن فیزیوتراپی همچنین سبب کاهش فشار نیروی جاذبه بر ستون فقرات می شود.

همچنین در صورت ایجاد ناراحتی بیمار می تواند با استفاده دکمه اضطراری سبب متوقف نمودن

دستگاه شود. در این روش درمانی بیمار توسط قلاب به دستگاه متصل می شود.

استیمولاتور و التراسوند نیز از دیگر روش های فیزیوتراپی هستند که می توانند در کنار این روش به کار برده شوند.

کاربردهای دیگر درمان با دستگاه ترکشن فیزیوتراپی :
بهبود درد کمر و گردن
بهبود ضعف و بی حسی
درمان تنگی کانال نخاعی
کاهش اسپاسم
کاهش درد ناشی از فتق
درمان سیاتیک
بهبود آرتروز ستون فقرات
بهبود گرفتگی اعصاب
شما می توانید برای خرید دستگاه ترکشن فیزیوتراپی و اطلاع از قیمت دستگاه ترکشن فیزیوتراپی

و دیگر تجهیزات شامل لیزر ، شاک ویو و … و همچنین برای به دست آوردن پاسخ سوالات خود

به وبسایت ما مراجعه کرده و در صورت نیاز با شماره های درج شده تماس بگیرید .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۸:۲۲ توسط:سنا حسینی موضوع: نظرات (0)

قیمت اپوکسی


اپوکسی
کفپوش های پایه رزینی دربردارنده سه گروه اپوکسی ، پلی اورتان و پلی یوریا هستند .

اپوکسی به گروه شیمیایی می باشد که در آن از 1 اتم اکسیژن با 2 اتم کربن دیگر پیوند خورده است.
کاربرد

موادی که بر اساس اپوکسی ساخته می شود بسیار گسترده هستند و مهم ترین آن رنگ و کفپوش است . از کاربرد آن موادی چون چسب ، کامپوزیت و قالب های صنعتی می باشد .

 
اپوکسی شفاف
مورد استفاده قرار گرفتن رزین اپوکسی شفاف در ساخت قطعات تزئینی همه روزه افزایش می یابد .

2 نوع رزین اپوکسی شفاف وجود دارد :

نوع اول در ساخت قطعات تزئینی و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد و نوع دوم برای ساخت قطعات بزرگ مانند میزها ، کمد ها و … میباشد .
 
اپوکسی کف خانه

اپوکسی برای کف خانه در کفپوش ها در سطوح بتنی ، فلزی و موزائیکی مصرف میگردد که در انتها به سطحی صاف و صیقلی خواهید رسید .

اپوکسی کف خانه 5 مرحله دارد که به اختصار عنوان می کنیم :

1 . آماده سازی سطح :

در این مرحله لکه های چربی و نا خالصی ها از سطح پاک می شود چون رنگ آمیزی به صورت نیمه شفاف صورت می پذیرد سطح زیرین می بایست کاملا شفاف باشد .

2.پاکسازی بتن از هر نوع مواد

بعد از شست و شو با آب و جارو برقی به مدت 24 ساعت سطح را رها کرده تا خشک شود

3.پوشش ترکیب اسیدی

در این بخش مواد با پمپ روی سطح ریخته شده و با جارو آن ها را پخش می کنند

4.منتظر خشک شدن بمانی

24 ساعت منتظر می مانیم و اگر از شفافیت راضی نبودیم مجددا از مواد اسیدی استفاده کنید

5.پاک کردن ترکیبات اسیدی از سطوح

در این بخش از آمونیاک و آب استفاده می شود



 
اپوکسی صنعتی
کفپوش اپوکسی صنعتی امنیت بالایی را در محیط های صنعتی برای کارگران فراهم می سازد. جلوگیری از ایجاد آلودگی و سر خوردگی و همچنین نظافت آسان آن مزیتهایقابل توجه این کفپوش به حساب می آید .

از انوع کفپوش صنعتی می توان به کفپوش‌ های آنتی استاتیک ، کفپوش‌ های بهداشتی ، کفپوش‌های ضد اسید ، کفپوش‌های ضد خش و کفپوش پارکینگ اشاره نمود .

 
 
موارد زیر را در قیمت کفپوش موثر خواهد بود

موقعیت پروژه

ضخامت پیشنهادی پروژه

مقدار مصرف کفپوش

دستمزد نیروی انسانی

ماشین آلات مورد استفاده در اجرا

 

 
قیمت اپوکسی

قیمت رنگ کف صنعتی

قیمت رنگ کف پارکینگ

قیمت رنگ آنتی استاتیک
 
برای استعلام قیمت روز با مشاورین ما در تماس باشید .
مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر:

کف سازی صنعتی

بتن الیافی

افزودنی های بتن

آب بندی مخازن

بتن سخت

پلی اورتان
 
مشاوره
کفپوشهای پایه رزینی(اپوکسی ، پلی اورتان ، پلی یوریا)
کفپوش اپوکسی
پلی یوریا
کفپوش پلی اورتان (منعطف، با دوام و زیبا)
سیستم آب بندی
سیستم درزبندی
سیستم های حفاظت از سطوح بتنی و فلزی
پوششهای ضد حریق
عایق سرد
کفپوشهای ضدالکتریسیته ساکن (آنتی استاتیک)
لاینینگ
بتن های منقش(دکوراتیو)
کفسازی سرامیک ضد اسید
لاینینگ مخازن و مقاوم سازی ابنیه
خودتراز سیمانی
برچسب‌ها
تست


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۶:۴۰ توسط:سنا حسینی موضوع: نظرات (0)